perjantai 19. marraskuuta 2010

Tyyntä ennen myrskyä?

Nyt on viikko agilitya taas takana. Viikonloppu koittaa ja työaika on sellainen että ei tarvitse treeneissä pariin päivään käydä. Tietenkin jos innostuisi hallin jostain vuokraamaan niin sitten ehkä... Nyt olisin mieluummin Tanskassa seuraamassa agilityn PM kisoja!

Maanantaina kirjoitin Swahilin kielellä jatkoa jouksukontaktiemme kehityksestä, tai oikeastaan kehittymättömyydestä. Valittelin että oletin kontaktien tulevan itsekseen kunnes tajusin että olin jättänyt juoksukontaktit vasta ykkösvaiheeseen. Nyt olen sitten jatkanut hyvässä alussa olevien juoksukontaktien treenaamista lopulliseen vaiheeseen.

Tällä viikolla olen käynyt nyt useammin jo tekemässä juoksukontaktia erinäisissä paikoissa. Maanantaina kävin Savikon, mulle viimeisissä, treeneissä. Siellä pystyin radan sivussa treenaamaan RC:tä (running contacts). Tiistaina kävin Ojangon kentällä pelkästään vetämässä RC:t ja nyt eilisissä RimA:n treeneissä RC:tä sekä radalla että sivussa.

Maanantain Sepon treeneissä oli hitusen juoksutusta tarjolla. Tämä oli paras treeni meille, ja tulipahan testattua paljonko etumatkaa tarvitsen jos lähdetään seisovilta jaloilta ja meinaan ehtiä kolmannelle hypylle ilman virhettä. Tällä hetkellä riitti yksi askel sivuun ja eteen, jolloin virheprosentti jäi pieneksi. Mulla on meinaan nuo kiihdytykset hitusen hitaat suhteessa tuohon alle 5kg sinttiin.

Ojangon juoksukontaktoinnissa tuli mielestäni todella hyvää edistystä asiassa. Noista treeneistä jäi tosi hyvä mieli ja luottamus että ehkä tämä voisikin onnistua!

Eiliset RimAn treenit oli multa riman alitus :D En ehtinyt tekemään valmistelevaa mielikuvaharjoittelua ennen omaa vuoroani, joten rata oli tosi katkonainen. Olin joka paikassa vähän pihalla ja myöhässä. Noh, videolta katsottuna rata näytti ihan ok:lta vaikka siltä ei tuntunutkaan! Sitä myös ihmettelen nyt ääneen, että miten mulle on kehittynyt jaakotus ihan kuin varkain omaan ohjaukseen. En ole jaakotusta treenannut koskaan kunnolla. Itseasiassa nyt varmaan pitäisi kun niin paljon sitä haluan käyttää. Syynä on tietenkin nuo persjätöt joita olen alkanut käyttämään paljon. Taitaa muuten olla sen Kabain syytä ;-)

Tässä vielä eiliset treenit.

Nyt sitten jännitellään miten tuo lumi meinaa maassa olla, sillä Ojankoon ei viitsisi mennä tuohon hankeen treenaamaan... On meinaan kisat tulossa vähän liiankin pian. Taas vaihteeksi ;-)

Ei kommentteja: